Minuman Kegemaran Saya

MINUMAN KEGEMARAN 

Saya nak share minuman kegemaran saya.. Bagi anda yang ingin menghilangkan rasa dahaga di hari yang terik? Mestilah la nak try minuman yang sedap sedapp bukan?


Image result for apple jus Image result for apple jus marigold

Minuman kegemaran saya ialah Jus apple. Jus apple ni bagus tau untuk kesihatan anda kerana mengandunyi pelbagai vitamin atau khasiat-khasiat yang tersirat di dalamnya. Jus apple ni, kita boleh je buat/ blend sendiri dkt rumah lagi senang dan yang paling penting menjimatkan duit.. hehee :)





Related image
Second, saya juga suka minum air kosong ataupun kalau kita tngk dkt menu-menu di gerai makanan depa tulis "sky water".. Jangan ingat air tu rupa dia menarikkk padahal tu air kosong jaa cik oi.. hahahah.. Nama ja gah tapi mai mai satg air kosong ja :) Kita ni kenala minum air kosong banyak-banyak tambahan pula duduk dekat Malaysia yang panas teqik nii allahu.. dia pnya dahaga tu takboleh bawak bincang. Air kosong ni pulak banyak khasiatnya tambahan pula menghidrasikan badan kita supaya taklaa nanti lembek semacam.. hehe

Comments

Popular Posts