Makanan KegemaranKu




MAKANAN KEGEMARAN SAYA
Hai semua .. Hari ini saya nak kongsikan Top 3 makanan "favourite" saya. Bolehlaa kalau anda semua nak mencuba makanan yang saya senaraikan ni.... hehehe anda pun bolehlaa comment diruang bawah apa makanan kegemaran anda semua?



Image result for tomyam
Makanan kegemaran saya adalah TomYam. Tomyam ni kalau pedas kaw kaww dengan rasa manis manis sikit perghh terbaik laa.
 Kalau setiap hari makan tomyam pun saya okay jee heheh :)  Orang kata kalau nak rasa tomyam terbaik dkt Thailand. Betulka? nnti saya nk try...





Image result for waffle ice cream Image result for waffle ice cream

Seterusnya, saya suka makan waffle. waffle topping apa pun saya makan je.. Tapi yang selalu saya order adalah waffle chocolate campoq peanut... uhh dapp


Image result for nasi ayam Image result for nasi ayam

Last sekali, nasi ayam. Nasi ayam yang paling sedap yang saya pernah makan adalah berdekatan dengan kawasan perumahan saya. Pemilik kedai tersebut merupakan jiran saya.. Nasi ayam yang dijual oleh jiran saya terkenal di kawasan tempat tinggal saya iaitu di Permatang Pauh, Penang. Ibu saya selalu memesan nasi ayam di kedai beliau dan sedikit extra "sup kaki ayam" perghh sup diaa panas-panasss....




Comments

Popular Posts